آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی

وزیر نفت:جمع آوری کارت سوخت جایگاه‌داران امکان پذیر نیست

وزیر نفت:جمع آوری کارت سوخت جایگاه‌داران امکان پذیر نیست معاون وزیر نفت گفت:جمع آوری کارت سوخت جایگاه داران واقعیت ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۶ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 07
کد خبر: ۱۹۳۱۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت:بر اساس تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مکلف شد در نیمه اول سال ۱۴۰۲ ساماندهی کارت‌های هوشمند سوخت در جایگاه‌ها و استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی را انجام دهد.

به گفته او، ۹۰ درصد خودرو‌های بنزین سوز و ۹۵ درصد خودرو‌های نفت گاز سوز باید از کارت‌های سوخت خود استفاده کنند.

معاون وزیر نفت گفت: از ابتدای سال براساس ابلاغیه همین بند قانونی، آمدیم بعد از اطلاع رسانی‌های مناسبی که در حوزه‌های شهرستان‌های مختلف انجام شد، تمامی کارت‌های سوختی را که مردم درخواست کرده بودند چه به صورت کارت‌های المثنی و چه به واسطه خودرو‌های نو شماره و نوپلاکی را که شماره گذاری می‌شد پس از آماده سازی در اختیار مردم قراردادند.

نژاد علی گفت:کارت‌های هوشمند سوخت شخصی مردم، هم سهمیه نرخ اول ۱۵۰۰ تومانی هست و هم سهمیه اعتباری نرخ دوم سه هزار تومانی، اعداد سهمیه هم تغییری نکرده همان سهمیه‌هایی که از قبل مردم می‌توانستند استفاده بکنند، همان سهمیه‌ها هم روی کارت سوختشان هست، حالا این بهبود نظام توزیع بنزین به خاطر این هست که ما وقتی که شخصی با کارت شخصی خودش سوختگیری می‌کند عملا براساس فرآیند‌های داده‌ای و بررسی‌های داده ای، می‌توانیم متوجه بشویم که در چه گروه‌های خودرویی، ما باید چه تمهیداتی را ببینیم برای این که مردم راحت‌تر باشند.

او گفت: جمع آوری کارت و اینکه جایگاهی در واقع کارت اضطراری یا کارت جایگاه نداشته باشد، چنین چیزی امکان ندارد و ما برای شرایط اضطرار که کسی کارت شخصی همراهش نیست یا اینکه کارت شخصی گم شده و یا مشکلی برای کارتش حادث شده باشد مجبوریم و موظفیم که کارت به تعداد مناسب در جایگاه قرار بدهیم که مردم کارشان را انجام بدهند./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار